Od 23 stycznia 2025 roku Miejski Rzecznik Konsumentów, Adam Pietrzykowski, przyjmuje klientów w nowym miejscu. Nowoczesna siedziba znajduje się przy ul. Poniatowskiego 11, w pokoju 20a. Wraz z tym, od lutego tego samego roku, Rzecznik Konsumentów rozszerza obszar swojej działalności, obejmując również mieszkańców Powiatu Leszczyńskiego. Dzięki współpracy samorządów, mieszkańcy zyskają łatwiejszy dostęp do pomocy konsumenckiej.
Zmiany związane z pracą Rzecznika Konsumentów mają na celu zwiększenie komfortu oraz efektywności w rozwiązywaniu problemów mieszkańców. Od 1 lutego 2025 roku, Adam Pietrzykowski będzie pełnił swoją funkcję na pełnym etacie, co ma przyczynić się do szybszej reakcji na zgłaszane sytuacje. Mieszkańcy Leszna i Powiatu Leszczyńskiego mogą liczyć na wsparcie w sprawach konsumenckich, co przekłada się na lepszą obsługę i bardziej kompleksową pomoc.
Zachęca się mieszkańców do korzystania z usług Rzecznika Konsumentów. Kontakt możliwy jest poprzez wizyty w nowej siedzibie, telefonicznie lub mailowo. Osoby poszukujące wsparcia mogą zgłaszać swoje pytania i problemy, co zwiększy ich szanse na skuteczne rozwiązania w zakresie spraw konsumenckich. Szczegóły dotyczące kontaktu oraz dodatkowe informacje można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta Leszna.
Źródło: Urząd Miasta Leszno
Oceń: Zmiany w pracy Rzecznika Konsumentów w Lesznie
Zobacz Także