Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Leszna wprowadza istotne zmiany w organizacji obsługi interesantów, które zaczną obowiązywać od 23 czerwca 2025 roku. Zrezygnowano z telefonicznych zapisów na wizyty, co wiąże się z powrotem do systemu biletomatu. Mieszkańcy mogą również skorzystać z możliwości rezerwacji terminów przez Internet, co ma usprawnić obsługę. Warto zapoznać się z nowymi zasadami, zwłaszcza w kontekście planowania wizyt w urzędzie.
W ramach nowych rozwiązań, w Wydziale Komunikacji uruchomiony zostanie biletomat, który pozwoli na pobieranie biletów przy wejściu. Funkcjonalność ta będzie dostępna tylko w dniu wizyty, a liczba wydawanych biletów każdego dnia będzie ograniczona. Mieszkańcy mogą spodziewać się biletów na takie sprawy jak rejestracja pojazdów, zgłoszenia zbycia pojazdu, czy dopisywanie współwłaścicieli. Należy jednak pamiętać, że każda sprawa wymaga osobnego biletu.
Równocześnie, dla spraw dotyczących prawa jazdy, wprowadzono nową formę obsługi, która polega na utworzeniu jednej, wspólnej kolejki dla interesantów, bez potrzeby pobierania biletów czy rezerwacji internetowej. Godziny pracy Wydziału Komunikacji również ulegną zmianie, dlatego mieszkańcy proszeni są o dostosowanie swoich planów do nowych godzin otwarcia urzędu. Dla zapewnienia sprawnej obsługi, ważne jest, aby mieszkańcy byli świadomi powyższych modyfikacji.
Źródło: Urząd Miasta Leszno
Oceń: Nowe zasady obsługi interesantów w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Leszna
Zobacz Także